W przypadku problemów z uzyskaniem połączenia należy zapoznać się z informacjami zamieszczonymi na stronie HelpDesk'u.
- W menu Ustawienia należy wybrać opcję Opcje bezprzewodowe:
- Następnie należy wejść do menu Ustawienia Wi-Fi:
- W dostępnych sieciach Wi-Fi należy wybrać sieć o SSID eduroam:
- W konfiguracji sieci eduroam należy ustawić następujące parametry:
- Metoda EAP: PEAP
- Uwierzytelnienie Phase 2: MSCHAPV2
- Tożsamość: adres e-mail w USK (pracownicy: login@prz.edu.pl; studenci: <login@stud.prz.edu.pl)
- Tożsamość anonimowa: pracownicy: anonymous@prz.edu.pl; studenci: anonymous@stud.prz.edu.pl
- Hasło: hasło do konta w USK
- Zatwierdzić przyciskiem Połącz.
- Po zatwierdzeniu zmian, połączenie z siecią eduroam powinno nastąpić automatycznie: