Strona: iOS / Sieć bezprzewodowa eduroam

iOS

W przypadku problemów z uzyskaniem połączenia należy zapoznać się z informacjami zamieszczonymi na stronie HelpDesk'u.

Poniższa konfiguracja została przygotowana na urządzeniu iPad z wersją 9.x.x (13G36) systemu iOS, która obsługuje wymagane do połączenia metody szyfrowania (więcej informacji w zakładce Konfiguracja sieci eduroam). Na starszych wersjach systemu nawiązanie połączenia wg poniższej konfiguracji może się nie udać.

  • Należy wybrać menu Ustawienia:

    1.png

  • Następnie należy wejść do menu Wi-Fi (krok 1), upewnić się, że sieć bezprzewodowa jest włączona (krok 2), następnie kliknąć niebieską ikonę (krok 3):

    2.png

  • Należy się upewnić, że zaznaczone są ponisze opcje:

    3.png

  • Następnie należy powrócić do listy sieci Wi-Fi, wybrać eduroam, wprowadzić dane uwierzytelniające:
    • adres e-mail w USK;
    • hasło do konta w USK.

    UWAGA: studenci podają adres e-mail w domenie stud.prz.edu.pl.

    4.png

  • Po wprowadzeniu nazwy użytkownika i hasła należy zatwierdzić Połącz:

    5.png

  • Połączenie z siecią eduroam nastąpi automatycznie.

    7.png

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję