W przypadku problemów z uzyskaniem połączenia należy zapoznać się z informacjami zamieszczonymi na stronie HelpDesk'u.
Poniższa konfiguracja została przygotowana na urządzeniu iPad z wersją 9.x.x (13G36) systemu iOS, która obsługuje wymagane do połączenia metody szyfrowania (więcej informacji w zakładce Konfiguracja sieci eduroam). Na starszych wersjach systemu nawiązanie połączenia wg poniższej konfiguracji może się nie udać.
- Należy wybrać menu Ustawienia:
- Następnie należy wejść do menu Wi-Fi (krok 1), upewnić się, że sieć bezprzewodowa jest włączona (krok 2), następnie kliknąć niebieską ikonę (krok 3):
- Należy się upewnić, że zaznaczone są ponisze opcje:
- Następnie należy powrócić do listy sieci Wi-Fi, wybrać eduroam, wprowadzić dane uwierzytelniające:
- adres e-mail w USK;
- hasło do konta w USK.
UWAGA: studenci podają adres e-mail w domenie stud.prz.edu.pl.
- Po wprowadzeniu nazwy użytkownika i hasła należy zatwierdzić Połącz:
- Połączenie z siecią eduroam nastąpi automatycznie.